środa, 29 czerwca 2016

Gorące premiery na najbliższe miesiące

Dawno mnie tutaj nie było. Zakończenie roku szkolnego to gorący okres w jednej z prac, dlatego niestety miałam przymusową przerwę. Teraz jednak wracam z nową energią i w najbliższych dniach będę nadrabiała recenzje.

Tymczasem chciałabym podzielić się z Wami premierami książek, których wręcz nie mogę się już doczekać. Są to zapowiedzi na najbliższe miesiące, a ja do każdej z nich odliczam dni (mimo że na półkach wciąż czeka ok. 50 pozycji, na które również nie mogę się doczekać... ;) ).

Też macie czasem wrażenie, że nie starczy Wam życia na przeczytanie wszystkiego, co byście chcieli? Bo mi ta myśl towarzyszy coraz częściej. Już nawet szybciej czytam niż piszę recenzje, bo nadrobienia mam ich co najmniej kilkanaście.

Oczywiście Blair pozdrawia :)


A oto nadchodzące premiery. W komentarzu podzielcie się - na co Wy najbardziej czekacie? Któreś z poniższych czy zupełnie inne pozycje? Chętnie popatrzę na Wasze gorące premiery, być może moja lista się dzięki temu jeszcze powiększy... ;)

Wszystkie zdjęcia okładek książek i ich opisy pochodzą ze strony lubimyczytac.pl


SIERPIEŃ 

1. Colleen Hoover "It ends with us" - 2 sierpnia
Wydawnictwo: Atria Books


Lily nie zawsze miała łatwo, ale to nie powstrzymało jej przed ciężką pracą i walką o wymarzone życie. Pokonała długą drogę od małego miasteczka w Maine, gdzie dorastała – skończyła college, przeprowadziła się do Bostonu i otworzyła własny biznes. Gdy zaiskrzyło pomiędzy nią a niesamowitym neurochirurgiem zwanym Ryle Kincaid, wszystko w życiu Lily zaczęło sprawiać wrażenie zbyt pięknego, by mogło być prawdziwe.

Ryle jest stanowczy, uparty, może nawet odrobinę arogancki. Jednak ma też drugą twarz – wrażliwy, błyskotliwy – i ma słabość do Lily. Fakt, że w lekarskim fartuchu wygląda całkiem przyjemnie dla oka, też przemawia na jego korzyść. Lily nie potrafi wyrzucić go ze swojej głowy, ale całkowita awersja Ryle’a do związków jest niepokojąca. Nawet gdy dziewczyna staje się wyjątkiem w zasadzie „zero związków”, nie może przestać myśleć o tym, co zraziło go do zaangażowania w jakąkolwiek relację. 


Pytania dotyczące nowego związku przytłaczają ją – tak samo, jak myśli o Atlasie Corriganie, jej pierwszej miłości z przeszłości, którą pozostawiła za sobą. Chłopak był jej bratnią duszą i opiekunem. Gdy Atlas niespodziewanie zjawia się na drodze Lily, pod znakiem zapytania staje wszystko, co do tej pory zbudowała z Ryle’em.


W tej odważnej i osobistej powieści Colleen Hoover przedstawia poruszającą historię, która rozpoczyna nowy, ekscytujący rozdział w twórczości pisarki. Łącząc pochłaniający romans z bohaterami z krwi i kości, „It Ends With Us” to niezapomniana opowieść o miłości i najwyższej cenie, jaką trzeba za nią zapłacić.

2. Colleen Hoover "Never never" - 3 sierpnia
Wydawnictwo: Moondrive, Otwarte



Nie kocham cię.
Nic a nic.

I nie pokocham.

Nigdy, przenigdy.

Czasem wspomnienia mogą być gorsze niż zapomnienie. Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą, kim są, co do siebie czują, skąd pochodzą ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie znają swojej przeszłości. Pomięte kartki, tajemnicze notatki i fotografie z nieznanych miejsc muszą im pomóc w odkryciu własnej tożsamości.

Ale czy można odbudować uczucia? Czy można chcieć przypomnieć sobie… że ma się krew na rękach? A jeśli prawda jest tak szokująca, że tylko zapomnienie chroni przed szaleństwem? Umysły Silasa i Charlie pełne są mrocznych tajemnic.

On zrobi wszystko, by wskrzesić wspomnienia.
Ona za wszelką cenę chce je pogrzebać.
Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy cię pocałowałem.
Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję.
I nigdy nie przestawaj mnie kochać.
Nigdy…

3. Simon Beckett "Zimne ognie" - 3 sierpnia 
Wydawnictwo: Czarna Owca

Kate to spełniona zawodowo londyńska singielka. Jest jednak bardzo samotna – niedawno rozstała się z partnerem, a jej jedynymi przyjaciółmi są Lucy i jej mąż. Marzy też o dziecku. Wkrótce poznaje przystojnego mężczyznę, z którym jest jej coraz lepiej. Gdy zachodzi w ciążę i pragnie wyznać mu tę nowinę, on nagle znika bez śladu… Okazuje się, że jej kochankiem był psychopata, podający się za psychologa Alexa Turnera, który na dodatek porywa jej najlepszą przyjaciółkę…





4. K.A. Tucker "Przez niego zginę" - 24 sierpnia
Wydawnictwo: Filia

Dwudziestoośmioletnia Maggie Sparkes przyjeżdża do Nowego Jorku, by spakować rzeczy przyjaciółki, która popełniła samobójstwo. Policja zgromadziła mocne dowody. Twierdzą, że Celine połknęła całe opakowanie środków psychotropowych, popiła je wódką i już się nie obudziła. W szkatułce ukrytej w mieszkaniu przyjaciółki Maggie odkrywa jednak coś, co stawia wiele niewygodnych pytań. Musi dowiedzieć się czegoś o tajemniczym mężczyźnie, którego Celine kochała, chociaż miał stać się przyczyną jej zguby.

Szukając informacji, Maggie odkrywa nieznane fakty z prywatnego życia przyjaciółki. Przypadkowo stawia się także na celowniku mordercy, który nie cofnie się przed niczym, by jego zbrodnie nie wyszły na jaw.

Ten mężczyzna był moim zbawieniem. Teraz przez niego zginę.


WRZESIEŃ

1. Mia Sheridan "Bez winy" - 28 września
Wydawnictwo: Otwarte

Nowa powieść autorki bestsellera „Bez słów”

Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los.


Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać…

Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie.

Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?



PAŹDZIERNIK



1. Tarryn Fisher "Mimo twoich łez" - 26 października
Wydawnictwo: Otwarte

„Mam wszystko, bo ciężko na to zapracowałam”. Gdy ktoś tak mówi, to zazwyczaj myślimy o bogactwie, spełnionych marzeniach i szczęśliwej rodzinie. Czy pod tym pojęciem mogą kryć się kłamstwa, krzywdy i rany? Czy ktoś może sobie zapracować na wszystkie nieszczęścia świata?
Cóż, ja naprawdę mam wszystko i nie pozwolę, by ktokolwiek mi to odebrał.
Ta żmija ciągle próbuje wślizgnąć się w nasze życie i nadszedł czas, by skosztowała własnej trucizny. Ja też potrafię kąsać – każda z nas potrafi, gdy ktoś podstępem chce zniszczyć nasze związki, rodziny, życie. Czujesz złość na samą myśl o zdradzieckich żmijach, prawda?
"Wypowiedzenie mi wojny to nie najlepszy pomysł. Nie poddam się bez walki, bo zawsze dostaję to, czego chcę. Tym razem poleją się łzy i nie będą to moje łzy. Powiem Ci więcej: mam w zanadrzu coś, co definitywnie przeważy szalę na moją stronę. O tak, w miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone. "
L.

Dalsze losy Olivii, Leah i Caleba, których znasz z powieści Mimo moich win. Czy miłość, o którą tak zajadle walczą, wytrzyma napór intryg, kłamstw i tajemnic? Z pasją można kogoś kochać – można też nienawidzić, a granica między tymi uczuciami jest cienka.
Tarryn Fisher, mistrzyni w wywoływaniu skrajnych emocji, powraca!

Mam nieodparte wrażenie, że coś pominęłam, ale tyle tego jest, że aż trudno się chwilami połapać!




18 komentarzy:

  1. Również czekam na książki Colleen!
    www.zakatekfangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najwięcej ich tłumaczyli :)
      Zajrzę do Ciebie na pewno! :)

      Usuń
  2. "It Ends With Us" ma wyjść również w Polsce?! *.* słyszałam o "Never Never" i "November 9" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimyczytac.pl twierdzi, że będzie, ale niestety nie wiem czy przypadkiem nie w języku angielskim. Chociaż opis jest w języku polskim, a zazwyczaj jak opis jest po polsku, to i książka. Ale język podają angielski, więc zobaczymy.

      Ja z kolei pierwsze słyszę o November 9, ale byłoby cudownie! :)

      Usuń
  3. Byłoby świetnie gdyby ją również wydali :)

    O "November 9" przeczytałam na fanoage na facebooku - Colleen Hoover Książki. Podawali tą informację pod koniec maja bodajże, że w Polsce w najbliższym czasie ma się ukazać "Never, never", "Confess" i właśnie "November 9". Z "Never Never" im się sprawdziło więc oby reszta też się ukazała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Simona Becketta. Jego poprzednie książki zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, uwielbiam! Brakuje mi dobrych kryminałów :)

      Usuń
  5. ale śliczne zdjęcie <3 nie moje klimaty, nie czekam na żadną z tych książek. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A masz jakieś premiery, na które czekasz? Chętnie spojrzę. Ja faktycznie jestem teraz ukierunkowana na NA i te klimaty, ale jeszcze chwila i mi się przejedzą :)

      Usuń
  6. Niestety jeszcze nie miałam okazji czytać nic Hoover i nie wiem, czy w najbliższym czasie w ogóle sięgnę po jakąś jej książkę (za mało czasu :P), ale na pewno chciałabym przeczytać Bez winy Mii Sheridan :) Zainteresował mnie też opis Przez niego zginę. Za dużo premier jest w lipcu!

    Pozdrawiam, Dakota z 97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te premiery to przede wszystkim w sierpniu! Ale zgadzam się, że bardzo dużo :) Polecam Hoover, jeśli lubisz dramaty :)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa kolejnych książek pani Hoover! Po nie na pewno sięgnę - może nie zaraz po premierze, ale i tak kiedyś na pewno je przeczytam. Tak samo z powieścią autorstwa K.A. Tucker - na razie czytałam "Dziesięć płytkich oddechów" oraz "Jedno małe kłamstwo" i bardzo mi się podobały, zwłaszcza ta pierwsza, więc chciałabym przeczytać wszystko, co wyjdziesz spod pióra pisarki.
    Od pani Sheridan nie jeszcze nie czytałam, ale poluję na "Bez słów", więc jeśli mi się spodoba to chętnie zapoznam się również z "Bez winy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo wobec Tucker, chociaż po przeczytaniu wszystkich uważam, że "Dziesięć płytkich oddechów" póki co była najlepsza :) Ale i tak muszę przeczytać wszystkie kolejne, które się pojawią :)

      Ja Sheridan mam na półce, też jeszcze nie czytałam, ale takie spaczenie mam, że jak zacznę, to kolejną część też muszę, więc już wiem, że kupię ;)

      Usuń
  8. Przez Twój post znow się nie oderwe od czytania :/ "przez niego zginę" będzie jedną z pierwszych książek którą przeczytam zaraz po wydaniu ☺
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy powinno być mi przykro? :P Mam nadzieję, że to będą pozytywne doznania! :D Też kupię zaraz po premierze :) Podziel się później wrażeniami! :)

      Usuń
  9. ,Przez niego zginę'' - na tę pozycję zdecydowanie czekam :)
    Bloga mam już w obserwowanych i postaram się zaglądać częściej, bo bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła wiadomość, dziękuję! Również dodaję do zakładek i będę zaglądać :)

      Usuń